Məhsul zəmanəti
Zəmanət müddəti, məhsulun çatışmazlığını aşkar edən müştərinin satıcıdan və ya istehsalçıdan qüsuru aradan qaldırmaq üçün tədbirlər görməsini tələb etmək hüququna malik olduğu müddətdir. Satıcı, alıcının əməliyyat qaydalarını pozması səbəbindən meydana gəldiyi sübut edilmədiyi təqdirdə çatışmazlıqları aradan qaldırmalıdır.
Zəmanət hansı andan başlayır?
- malların istehlakçıya verildiyi andan, müqavilədə heç bir aydınlıq olmadıqda;
- satın alma gününü təyin etmək mümkün deyilsə, zəmanət istehsal anından gəlir;
- onlayn mağazadan mal sifariş edərkən zəmanət çatdırılma günündən başlayır.
Zəmanət xidmətinə aşağıdakılar daxildir:
- sertifikatlaşdırılmış xidmət mərkəzlərində məhsul çatışmazlıqlarının aradan qaldırılması;
- əlavə ödəniş olmadan oxşar məhsul mübadiləsi;
- əlavə ödəniş ilə oxşar məhsul mübadiləsi;
- Malların qaytarılması və vəsaitin alıcının hesabına köçürülməsi.
Malların mübadiləsi və qaytarılması qaydaları:
Keyfiyyətli məhsulların mübadiləsi və qaytarılması
Satıcı, alıcının malın alındığı gündən 7 gün ərzində lazımi keyfiyyətli maldan imtina edə biləcəyinə zəmanət verir:
- mallar istismara verilməyib və təqdimatlıdır, bütün etiketlər ilə qablaşdırılır və malların alınması üçün sənədlər var;
- mallar geri qaytarılmayan və dəyişdirilməyən keyfiyyətli məhsullar siyahısına daxil edilmir.
- Alıcı, bu məhsulun başqa bir ticarət təklifi və ya dəyəri ilə eyni olan başqa bir məhsul və ya qiymət fərqinin əlavə ödənişi və ya qaytarılması ilə başqa bir məhsul üçün uyğun bir keyfiyyət malını dəyişdirmək hüququna malikdir.
Keyfiyyətsiz məhsulların mübadiləsi və qaytarılması
Alıcı satın alındıqdan sonra malın çatışmazlıqlarını aşkar edərsə, satıcıdan dəyişdirilməsini tələb edə bilər. Dəyişdirmə tələb təqdim edildiyi gündən 7 gün ərzində aparılmalıdır. Malların göstərilən standartlara uyğunluğu üçün müayinə təyin olunarsa, mübadilə 20 gün ərzində aparılmalıdır.
Texniki cəhətdən qeyri-kafi keyfiyyətli mallar eyni markalı mallarla və ya dəyəri yenidən hesablanan başqa bir markanın oxşar məhsulu ilə əvəz olunur. Geri qaytarma alqı-satqı müqaviləsinin ləğvi və malın dəyəri miqdarında məbləğin qaytarılması ilə həyata keçirilir.
Vəsaitin qaytarılması
Vəsaitin geri qaytarılma müddəti əvvəlcə alıcının seçdiyi ödəniş növündən asılıdır.
Nağd hesablaşmada geri ödəmə, alıcının geri qaytarma tələbini təqdim etməsindən 10 gün sonra kassada aparılır.
Nağdsız ödəniş istifadə edildiyi təqdirdə malların dəyəri müştəri kartına köçürülür, alıcıdan tələb alındıqdan dərhal sonra baş verir.
Elektron ödəmə sistemlərindən istifadə edildikdə, geri ödəmələr 10 təqvim günü ərzində elektron hesaba aparılır.